Anti-SARS-CoV-2 (COVID-19, koronaviruso) IgG antikūnai (kiekybinis)

Anti-SARS-CoV-2 IgG antikūnai susiformuoja žmogaus organizme sergant ar persirgus COVID-19 liga, kurią sukelia SARS-CoV-2 koronavirusas. Anti-SARS-CoV-2 IgG antikūnai pradedami gaminti praėjus maždaug 4-7 dienoms nuo simptomų pasireiškimo, o juos aptikti kraujyje ir išmatuoti galima maždaug po 7-10 dienų nuo simptomų pradžios.

Tyrimo metodas: kiekybinis.
Tiriamasis mėginys: veninis kraujas.

TEIGIAMAS rezultatas parodo, kad Anti-SARS-CoV-2 IgG antikūnai yra aptikti ir asmuo:

• jau yra persirgęs COVID-19 infekcija, turi susiformavusį imunitetą

arba

• serga ilgiau nei 10 dienų COVID-19 infekcija.

NEIGIAMAS rezultatas parodo, kad Anti-SARS-CoV-2 IgG antikūnai yra neaptikti ir asmuo:

• nesirgo COVID-19 infekcija;
  • serga COVID-19 infekcija, tačiau kraujo mėginys paimtas per anksti, t.y. dar nėra pakankamo antikūnų kiekio.

Anti-SARS-CoV-2 (koronaviruso) kiekybinis IgG antikūnų tyrimas ypač svarbus vakcinacijos procese:

• nustatant imuninę būklę prieš vakcinuojant, kad būtų skiepijami asmenys, kurie dar neturi arba jau nebeturi susiformavusio imuniteto;
  • vertinant vakcinų sukeltą imuninį atsaką po vakcinacijos.

Gauti tyrimo rezultatai visada turi būti vertinami kartu su kitais paciento klinikiniais duomenimis. Esant neaiškioms, abejotinoms situacijoms, rekomenduojama atlikti daugiau diagnostinių tyrimų ir gautus rezultatus įvertinti kompleksiškai. Svarbiausias COVID-19 infekciją patvirtinantis tyrimas yra viruso RNR nustatymas PGR metodu.

SERTIFIKATAS

Pacientui pageidaujant, išduosime tyrimo sertifikatą (lietuvių, anglų bei rusų kalba), patvirtinantį Anti-SARS-CoV-2 (koronaviruso) antikūnų tyrimo rezultatą. Sertifikato kaina – 5 Eur. Dokumento originalą galėsite atsiimti atvykę į klinikų registratūrą arba jį galime išsiųsti el. paštu.

SVARBU:

• Dar nėra iki galo žinoma, kiek laiko organizme išlieka ir koks pakankamas kiekis turi būti anti-SARS-CoV-2 IgM/IgG antikūnų, kad būtų užtikrinamas imunitetas prieš SARS-CoV-2 koronavirusą.
  • Anti-SARS-CoV-2 antikūnai persirgus besimptome COVID-19 forma dažnai gali būti nerandami (neigiami).
  • Anti-SARS-CoV-2 antikūnų tyrimai neparodo, ar asmuo nešioja virusą ir gali užkrėsti kitus.

SERTIFIKATAS

GALIMYBIŲ PASAS

Išduodamas galimybių pasas galioja 60 d. po teigiamo atsakymo gavimo. Jį parsisiųsti galima https://gp.esveikata.lt/.

COVID-19 IgG antikūnų tyrimui kviečiame registruotis telefonu +370 620 33383 arba internetu.

Paslaugos kaina:
Turite klausimų